Op alle websites die worden onderhouden of zijn ontworpen door LionBytes is zijn er diverse beveiligmaatregelen genomen om jouw website veilig te houden. Één van deze maatregelen is het instellen van Multifactorauthenticatie (hierna; MFA).
Bij oplevering van een website of webshop zal er een account voor jou worden aangemaakt. Je ontvangt een mail waarin staat wat je gebruikersnaam is, en er is een link te vinden waarop je kunt klikken om een wachtwoord voor jouw account aan te maken.
Hieronder zie je een voorbeeld van zo’n mailtje. De gebruiker in dit voorbeeld is “webshop”.
De link in het rode vierkant is de link naar de pagina waarin je een wachtwoord kunt aanmaken. Klik op deze link.
Na het klikken op de link kom je op een soort gelijke pagina als onderstaand. De webpagina’s die worden beheerd door LionBytes hebben altijd een soortgelijke opmaak.
LionBytes zal je voorzien van een link naar de inlogpagina van jouw website. Als je deze ontvangen hebt zal je een inlogvenster zoals bovenstaande zien. Login met je gebruikersnaam en wachtwoord, daarna zal je in onderstaande Dashboard terecht komen.
Klik op “Login beveiliging” aan de linkerkant van je scherm.
Onderstaande pagina zal geopend worden. Pak nu je telefoon erbij en ga naar stap 3.
Om Google Authenticator te installeren, download je de app uit de App Store (iPhone) of Google Play Store (Android), en tik je daarna op ‘Aan de slag’.
Hieronder is het icoontje van de Google Authenticator app te zien.
2. Klik op het + teken in de rechteronderhoek.
3. Kies “QR-Code scannen”.
4. Richt je telefoon op de QR-code op jouw computerscherm (1).
5. De applicatie op jouw telefoon zal vervolgens een code weergeven. Vul deze in het rode venster met de 2 erbij op bovenstaande afbeelding.
6. Klik op activeer en je hebt MFA ingesteld op jouw account.
Je zult elke keer dat je gaat inloggen op de website, je gebruikersnaam, wachtwoord én de code moeten invullen die op je Google Authenticator App wordt weergegeven.
Hier is te zien dat Manden een gerelateerd product van de Beige Handtas is. Met het koppelen van deze producten zorg je ervoor dat er producten aan de klant worden getoond die zij misschien wel interessant vinden en ook willen kopen. Hiermee vergroot je de kans dat de klanten deze producten ook kopen.